דגמי הוראה לתלמידי כיתות ו
א | ב | ג | ד | ה | ו |
שימו לב!!!
הקישור הינו לעמוד באתר, בו נמצאת יחידת הלימוד.
מומלץ לעקוב אחר שורת המידע, בה מצויין מידע נוסף שיסייע במציאת היחידה בעמוד.
שכבה | עותק בערבית | שם הפעילות | נושא / ציוני דרך מתוכנית הלימודים | נושא על | תת נושא | קישור לעמוד |
ו | מיינה מין פולש | מערכות אקולוגיות, יחסי גומלין | אוריינויות | משימות אוריינות מדעית וטכנולוגית (נייר ועיפרון) | ||
ו | ציפורים וחקלאות | מערכות אקולוגיות, מעורבות האדם בטבע והשלכותיה | אוריינויות | משימות אוריינות מדעית וטכנולוגית (נייר ועיפרון) | ||
ו | להציל את יערות הגשם | מערכות אקולוגיות, מעורבות האדם בטבע והשלכותיה | אוריינויות | משימות אוריינות מדעית וטכנולוגית (נייר ועיפרון) | ||
ו | V | אפקט החממה | מערכות אקולוגיות, מעורבות האדם בסביבה | אוריינויות | משימות אוריינות מדעית וטכנולוגית (נייר ועיפרון) | |
ו | V | השפעת כיסוי על קצב חימום בעזרת קרני השמש | אנרגיה – סוגים, המרות ומעברים | אוריינויות | משימות אוריינות מדעית וטכנולוגית (נייר ועיפרון) | |
ו | V | עצים בעיר | המגוון בטבע, יחסי גומלין, השפעת האדם על הסביבה | אוריינויות | משימות אוריינות מדעית וטכנולוגית (נייר ועיפרון) | |
ו | V | רעש תחבורה בעיר | אנרגיית קול, בריאות האדם | אוריינויות | משימות אוריינות מדעית וטכנולוגית (נייר ועיפרון) | |
ו | תצפית – מבנה הלב | מערכות בגוף האדם, מערכת ההובלה, מבנה הלב | פדגוגיה חדשנית | למידה התנסותית | ||
ו | תצפית – תצפית בעין החיצונית | מערכות בגוף האדם, העין – מבנה ומרכיבים | פדגוגיה חדשנית | למידה התנסותית | ||
ו | ניסוי – מפיקים אנרגיה חשמלית | אנרגיה, המרת אנרגיה, יצירת זרם חשמלי באמצעות מגנט | פדגוגיה חדשנית | למידה התנסותית | למידה התנסותית | |
ו | ניסוי בהדגמה – הפקת קיטור | המרות אנרגיה, הפקת אנרגיה חשמלית בתחנת חשמל | פדגוגיה חדשנית | למידה התנסותית | למידה התנסותית | |
ו | דגמים – מבנה העין: מה שלא רואים מבחוץ | מערכות בגוף האדם, העין – מבנה ומרכיבים | פדגוגיה חדשנית | למידה התנסותית | למידה התנסותית | |
ו | הנדסה הפוכה – קוצץ ירקות | מהות הטכנולוגיה, אפיון מערכת טכנולוגית ומרכיביה | פדגוגיה חדשנית | למידה התנסותית | למידה התנסותית | |
ו | שילוב חישנים – חיישן אור וטמפרטורה: חם במגרש | סוגי אנרגיה, סוגי אור, מדידה | פדגוגיה חדשנית | למידה התנסותית | למידה התנסותית | |
ו | שילוב חישנים – חיישן קול: התשמע קולי | סוגי אנרגיה, אנרגיית קול, מדידה | פדגוגיה חדשנית | למידה התנסותית | למידה התנסותית | |
ו | שילוב חישנים – חיישן דופק לב: פועם בקצב | מערכת ההובלה, דופק, מדידה | פדגוגיה חדשנית | למידה התנסותית | למידה התנסותית | |
ו | חוקרים את שלולית החורף | המגוון בטבע, יחסי גומלין | פדגוגיה חדשנית | למידה חוץ כיתתית | למידה חוץ כיתתית | |
ו | מוזיאון מדע כסביבת למידה | אנרגיה: סוגים, המרות ומעברים | פדגוגיה חדשנית | למידה חוץ כיתתית | למידה חוץ כיתתית | |
ד-ו | קופסת בריחה – חכמים בשמש | בריאות העור, שמירה על בריאות | פדגוגיה חדשנית | למידה בגישת המישחוק | למידה בגישת המישחוק | |
ד-ו | קופסת בריחה – נזהרים מבעלי חיים ארסיים | מאפיינים של מחלקות של בעלי חיים, בטיחות | פדגוגיה חדשנית | למידה בגישת המישחוק | למידה בגישת המישחוק | |
ד-ו | קופסת בריחה – שותים לרוויה | חשיבות המים לבריאות | פדגוגיה חדשנית | למידה בגישת המישחוק | למידה בגישת המישחוק | |
ו | V | אנרגיה: לאור הירח, מואר או מאיר? | "כל גוף מאיר הוא גם מפיק אור" | פדגוגיה חדשנית | השעה הפרטנית – טיפול בתפיסות חלופיות | השעה הפרטנית – טיפול בתפיסות חלופיות |
ו | V | טכנולוגיה: האם רק מכשיר אלקטרוני הוא מערכת טכנולוגית? | מהות הטכנולוגיה | פדגוגיה חדשנית | השעה הפרטנית – טיפול בתפיסות חלופיות | השעה הפרטנית – טיפול בתפיסות חלופיות |
ו | טכנולוגיה: האם קן של ציפור הוא טכנולוגיה? | טכנולוגיה אצל בעלי חיים? | פדגוגיה חדשנית | השעה הפרטנית – טיפול בתפיסות חלופיות | השעה הפרטנית – טיפול בתפיסות חלופיות | |
ו | V | מערכות אקולוגיות: הרנוג השיטים ועץ השיטה | יחסי גומלין | פדגוגיה חדשנית | השעה הפרטנית – טיפול בתפיסות חלופיות | השעה הפרטנית – טיפול בתפיסות חלופיות |
ו | V | סודם של העטלפים, השערה מדעית | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה, העלאת השערות | פיתוח חשיבה | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה |
ו | V | פורשים כנף על הנשרים | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה, העלאת מגוון נקודות מבט | פיתוח חשיבה | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה |
ו | V | אנרגיה מביו-גז | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה, מיזוג מידע | פיתוח חשיבה | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה |
ו | V | ניטור פרוקי רגליים בסביבה, ייצג מידע בדרכים מגוונות | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה, חקר נתונים | פיתוח חשיבה | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה |
ו | V | בשביל האופניים – בונים טיעון רחב | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה, ניסוח טיעון | פיתוח חשיבה | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה |
ה-ו | V | כיצד נולד רעיון החיסון? – אדוארד ג'נר | מהות החקר המדעי, היסטוריית המדע | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר |
ה-ו | מאין הצמח מקבל תוספת משקל? – ואן הלמונט | מהות החקר המדעי, היסטוריית המדע | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | מדוע מתות היולדות? – איגנץ פיליפ זמלווייס | מהות החקר המדעי, היסטוריית המדע | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | ממה נוצרים יצורים חיים? – פרנצ'סקו רדי | מהות החקר המדעי, היסטוריית המדע | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | אספירין לצמחים | עקרונות החקר המדעי, צמחים | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – שילוב מיומנויות חקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | בובות השלג | עקרונות החקר המדעי, מצבי צבירה | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – שילוב מיומנויות חקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | דשן לצמחים | עקרונות החקר המדעי, צמחים | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – שילוב מיומנויות חקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | סובלים מהשכנים | עקרונות החקר המדעי, צמחים | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – שילוב מיומנויות חקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | סודו ששל הצ'יפס | עקרונות החקר המדעי, תזונה | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – שילוב מיומנויות חקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | צף – שוקע | עקרונות החקר המדעי, חומרים ותכונותיהם | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – שילוב מיומנויות חקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | תצפית בבצק | עקרונות החקר המדעי, תזונה, חומרים ותכונותיהם | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – שילוב מיומנויות חקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | הוראה מפורשת של מיומנות שאילת שאלות | עקרונות החקר המדעי, שאילת שאלות | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – מיומנויות חקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ו | הצעות לשאלות חקר מדעי לכיתות ו | עקרונות החקר המדעי, שאילת שאלות | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – מיומנויות חקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | הוראה מפורשת של מיומנות העלאת השערות | עקרונות החקר המדעי, השערות | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – מיומנויות חקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | הוראה מפורשת של מיומנות תכנון ניסוי | עקרונות החקר המדעי, תכנון ניסוי | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – מיומנויות חקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | הוראה מפורשת של מיומנות תכנון תצפית | עקרונות החקר המדעי, תכנון תצפית | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – מיומנויות חקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | הוראה מפורשת של מיומנות עיבוד נתונים | עקרונות החקר המדעי, עיבוד נתונים | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – מיומנויות חקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | הוראה מפורשת של מיומנות הסקת מסקנות | עקרונות החקר המדעי, הסקת מסקנות | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – מיומנויות חקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | הוראה מפורשת של הכנת פוסטר מדעי | עקרונות החקר המדעי, הצגת מידע | פיתוח חשיבה | תהליך החקר המדעי – מיומנויות חקר | תהליך החקר המדעי – סיפורי מחקר | |
ה-ו | הוראה מפורשת של תהליך פתרון בעיות | עקרונות תהליך פתרון בעיות | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – ארגז כלים | פתרון בעיות בטכנולוגיה – ארגז כלים | |
ה-ו | הוראה מפורשת של הגדרת הבעיה | עקרונות תהליך פתרון בעיות, הגדרת בעיה דרישות ואילוצים | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – ארגז כלים | פתרון בעיות בטכנולוגיה – ארגז כלים | |
ה-ו | הוראה מפורשת של העלאת רעיונות | עקרונות תהליך פתרון בעיות, העלאת רעיונות ובחירת רעיון | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – ארגז כלים | פתרון בעיות בטכנולוגיה – ארגז כלים | |
ה-ו | הוראה מפורשת של תכנון ובניית מוצר | עקרונות תהליך פתרון בעיות, תכנון ובניית מוצר | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – ארגז כלים | פתרון בעיות בטכנולוגיה – ארגז כלים | |
ו | לך אל העכביש | עקרונות תהליך פתרון בעיות, ביומימיקרי | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – דגמי הוראה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – דגמי הוראה | |
ה-ו | תכסיס האיחוד | הפתרון הטכנולוגי כנותן מעלה לצרכים אנושיים | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – חשיבה המצאתית | פתרון בעיות בטכנולוגיה – חשיבה המצאתית | |
ה-ו | תכסיס ההכפלה | הפתרון הטכנולוגי כנותן מעלה לצרכים אנושיים | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – חשיבה המצאתית | פתרון בעיות בטכנולוגיה – חשיבה המצאתית | |
ה-ו | תכסיס ההחסרה | הפתרון הטכנולוגי כנותן מעלה לצרכים אנושיים | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – חשיבה המצאתית | פתרון בעיות בטכנולוגיה – חשיבה המצאתית | |
ה-ו | תכסיס החלוקה | הפתרון הטכנולוגי כנותן מעלה לצרכים אנושיים | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – חשיבה המצאתית | פתרון בעיות בטכנולוגיה – חשיבה המצאתית | |
א-ו | הדבקת נייר – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
א-ו | הדבקת קרטון ועץ – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
ג-ו | סרטוט תיבה – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
ג-ו | סרטוט גליל – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
ב-ו | סימון על נייר – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
ב-ו | סימון על עץ – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
ב-ו | סימון על בד – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
א-ו | גזירת נייר – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
א-ו | גזירת בד – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
א-ו | אודות המספריים – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
ג-ו | עבודה עם שולחן נגרות – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
ג-ו | ניסור – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
ג-ו | שיוף וליטוש – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
ג-ו | הברגה – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
ג,ה,ו | הרימון בחגי ישראל | חלקי הצמח, רכיבי המזון, מגוון המינים בטבע | זמנים ומועדים | חגי תשרי | חגי תשרי | |
ד-ו | השופר ביהדות | צרכי קיום, המגוון בטבע, תקשורת, אנרגיית קול | זמנים ומועדים | חגי תשרי | חגי תשרי | |
ג,ה,ו | התמר בחגי ישראל | חלקי הצמח, רכיבי המזון, מגוון המינים בטבע | זמנים ומועדים | חגי תשרי | חגי תשרי | |
ג,ה,ו | ארבעת המינים | חלקי הצמח, תזונה, מגוון המינים בטבע, פתרונות טכנולוגיים | זמנים ומועדים | חגי תשרי | חגי תשרי | |
ג,ה,ו | הזית בתרבות העברית | חלקי הצמח, שימוש בצמחים, תהליך הבערה, תזונה, מגוון המינים בטבע | זמנים ומועדים | חנוכה | חנוכה | |
ד-ו | חנוכיות | חומרים ותכונותיהם, טכנולוגיה – תיאור מוצר | זמנים ומועדים | חנוכה | חנוכה | |
ג-ו | ט"ו בשבט – חג האילנות | חלקי הצמח, מגוון המינים בטבע, פתרון טכנולוגי, תזונה, תהליך ייצור | זמנים ומועדים | ט"ו בשבט | טו בשבט | |
ד-ו | רעשנים | פתרון בעיות – מרכיבי מוצר, תכנון ובניית מוצר | זמנים ומועדים | פורים | פורים | |
ד-ו | מסכות | פתרון בעיות – מרכיבי מוצר, בטיחות | זמנים ומועדים | פורים | פורים | |
ג-ו | סמל המדינה | תהליך בערה, עיבוד חומרים, יצירת מוצר, חלקי הצמח, מגוון צמחים | זמנים ומועדים | יום העצמאות | יום העצמאות | |
ג,ה,ו | הזית ביום העצמאות | חלקי הצמח, שימוש בצמחים, תהליך הבערה, תזונה, מגוון המינים בטבע | זמנים ומועדים | יום העצמאות | יום העצמאות | |
ג-ו | מדורת ל"ג בעומר | בערה, בטיחות, זיהום אוויר, שריפות יער | זמנים ומועדים | ל"ג בעומר | ל"ג בעומר | |
ג-ו | החיטה | חלקי הצמח, מהות הטכנולוגיה, ייצור, מגוון הצמחים, תזונה | זמנים ומועדים | שבועות | שבועות | |
ג,ה,ו | השעורה | חלקי הצמח, רכיבי המזון, מגוון המינים בטבע | זמנים ומועדים | שבועות | שבועות | |
ג-ו | גפן היין | חלקי הצמח, רכיבי המזון, מגוון המינים בטבע | זמנים ומועדים | שבועות | שבועות | |
ג,ה,ו | התאנה | חלקי הצמח, רכיבי המזון, מגוון המינים בטבע, תהליך ייצור | זמנים ומועדים | שבועות | שבועות | |
ג,ה,ו | הרימון | חלקי הצמח, רכיבי המזון, מגוון המינים בטבע | זמנים ומועדים | שבועות | שבועות | |
ג,ה,ו | הזית | חלקי הצמח, שימוש בצמחים, תהליך הבערה, תזונה, מגוון המינים בטבע | זמנים ומועדים | שבועות | שבועות | |
ג,ה,ו | התמר | חלקי הצמח, רכיבי המזון, מגוון המינים בטבע | זמנים ומועדים | שבועות | שבועות | |
ה-ו | שנת שמיטה | חקלאות, סביבה, חברה, טכנולוגיה | מדע וטכנולוגיה ביהדות | סוגיות והלכות | סוגיות והלכות | |
ו | סובלים מהשכנים | עקרונות החקר המדעי, צמחים | הערכה | משימות הערכה לשם למידה | משימות הערכה לשם למידה | |
ב-ו | קל וחומר | מגוון יחידות בנושא חומרים לשכבות שונות | פדגוגיה חדשנית | סביבת למידה מתוקשבת | סביבת למידה מתוקשבת | |
ג,ו | סוגרים מעגל | מגוון יחידות בנושא מעגל חשמלי | פדגוגיה חדשנית | סביבת למידה מתוקשבת | סביבת למידה מתוקשבת | |
ד-ו | כל-בו מערכות | מגוון יחידות בנושא טכנולוגיה | פדגוגיה חדשנית | סביבת למידה מתוקשבת | סביבת למידה מתוקשבת | |
ה-ו | רובוטים | מגוון יחידות בנושא רובוטיקה | פדגוגיה חדשנית | סביבת למידה מתוקשבת | סביבת למידה מתוקשבת | |
ה-ו | חלונות אל גוף האדם | מגוון יחידות בנושא גוף האדם | פדגוגיה חדשנית | סביבת למידה מתוקשבת | סביבת למידה מתוקשבת | |
ו | כל צבעי הקשת ברשת | מגוון יחידות בנושא האור והצבע | פדגוגיה חדשנית | סביבת למידה מתוקשבת | סביבת למידה מתוקשבת | |
ו | לב וליבה | מגוון יחידות בנושא מערכת ההובלה באדם ובצמח | פדגוגיה חדשנית | סביבת למידה מתוקשבת | סביבת למידה מתוקשבת | |
ו | מחזור הרבייה | מגוון יחידות בנושא מערכת הרבייה באדם ובצמח | פדגוגיה חדשנית | סביבת למידה מתוקשבת | סביבת למידה מתוקשבת | |
ו | גנאתיקה | מגוון יחידות בנושא גמטיקה ואתיקה | פדגוגיה חדשנית | סביבת למידה מתוקשבת | סביבת למידה מתוקשבת | |
ו | מתח גבוה | מגוון יחידות בנושא אנרגיה ואופן הפקת חשמל | פדגוגיה חדשנית | סביבת למידה מתוקשבת | סביבת למידה מתוקשבת | |
ו | יחידת לימוד בנושא: אובדן מזון | מודעות סביבתית, צרכנות נבונה | חינוך לקיימות | אוריינות סביבתית | אוריינות סביבתית |