דגמי הוראה לתלמידי כיתות ב
א | ב | ג | ד | ה | ו |
שימו לב!!!
הקישור הינו לעמוד באתר, בו נמצאת יחידת הלימוד.
מומלץ לעקוב אחר שורת המידע, בה מצויין מידע נוסף שיסייע במציאת היחידה בעמוד.
שכבה | עותק בערבית | שם הפעילות | נושא / ציוני דרך מתוכנית הלימודים | נושא על | תת נושא | קישור לעמוד |
ב | V | תצפית – חוקרים סביבת חיים | צרכי קיום של יצורים חיים, מגוון בטבע, מרכיבי הסביבה | פדגוגיה חדשנית | למידה התנסותית | למידה התנסותית |
ב | V | ניסוי בהדגמה – שינויים בחומר מצבי הצבירה | שינויים בחומר – מצבי צבירה | פדגוגיה חדשנית | למידה התנסותית | למידה התנסותית |
ב | V | דגמים – מבנה השן | חשיבות השיניים, סוגי שיניים, מבנה השן | פדגוגיה חדשנית | למידה התנסותית | למידה התנסותית |
ב-ג | הנדסה הפוכה – מטריה | חומרים ותכונותיהם, מהות הטכנולוגיה, טכנולוגיה בשרות האדם | פדגוגיה חדשנית | למידה התנסותית | למידה התנסותית | |
א-ב | V | קופצים לראות נחליאלי | מאפייני חיים, צרכים קיומיים לקיום | פדגוגיה חדשנית | למידה חוץ כיתתית (טיולים קטנים) | למידה חוץ כיתתית (טיולים קטנים) |
ב | V | קופצים לראות בתים של בעלי חיים | מאפייני חיים, צרכים קיומיים לקיום | פדגוגיה חדשנית | למידה חוץ כיתתית (טיולים קטנים) | למידה חוץ כיתתית (טיולים קטנים) |
ב | קופצים להכיר את הסביבה באמצעות דואר | מרכיבי סביבה (חי ים ודוממים) | פדגוגיה חדשנית | למידה חוץ כיתתית (טיולים קטנים) | למידה חוץ כיתתית (טיולים קטנים) | |
ב | ציפורים בחצר בית הספר | מאפייני חיים, צרכים קיומיים לקיום, המגוון בטבע | פדגוגיה חדשנית | למידה חוץ כיתתית | למידה חוץ כיתתית | |
ב | חומרים בחצר בית הספר | חומרים ותכונותיהם, הטכנולוגיה בשרות האדם | פדגוגיה חדשנית | למידה חוץ כיתתית | למידה חוץ כיתתית | |
ב | V | עושים סדר – מיון | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה, מיון, חומרים ותכונותיהם | פיתוח חשיבה | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה |
ב | V | אם זוהי התוצאה – אז מהי הסיבה? קשרי סיבה ותוצאה | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה, זיהוי רכיבים וקשרים | פיתוח חשיבה | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה | מיומנויות חשיבה מסדר גבוה |
א-ו | הדבקת נייר – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
א-ו | הדבקת קרטון ועץ – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
ב-ו | סימון על נייר – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
ב-ו | סימון על עץ – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
ב-ו | סימון על בד – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
א-ו | גזירת נייר – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
א-ו | גזירת בד – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
א-ו | אודות המספריים – דגם הוראה + סרטון | רכישת מיומנויות ביצוע לקראת בנייה של דגם או אב טיפוס | פיתוח חשיבה | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | פתרון בעיות בטכנולוגיה – מיומנויות ביצוע | |
ב | שעטנז | חומרים מן החי ומהדומם, עולם מעשה ידי אדם | מדע וטכנולוגיה ביהדות | סוגיות והלכות | סוגיות והלכות | |
ב-ו | קל וחומר | מגוון יחידות בנושא חומרים לשכבות שונות | פדגוגיה חדשנית | סביבת למידה מתוקשבת | סביבת למידה מתוקשבת |