גיליון 21

אאוריקה הוא כתב עת להוראת מדעים וטכנולוגיה בבית ספר היסודי, הויוצא לאור באופן דיגיטלי ע"י המרכז הארצי למדע והמרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי באוניברסיטת ת"א.

כתב העת יוצא לאור במימון וביוזמת המרכז הישראלי להוראת המדעים וטכנולגיה ע"ש עמוס דה שליט ומשרד החינוך.

גליון 21: תרבות הערכה בלימודי מדע וטכנולוגיה

הגיליון דן בתמורות שחלו בתפיסת מושג ההערכה, שופך אור על סוגים שונים של הערכה פנימית וחיצונית בארץ ובעולם ומרחיב את התובנות לגבי תהליכי הערכה בלימודי מדע וטכנולוגיה...

מתוך "פתח דבר"

פתח דבר עם הגליון המערכת

לצפייה תקינה בקבצים, דרוש Acrobat Reader מגירסה 6 ומעלה.
לשדרוג גירסה לחץ כאן

תהליכי הערכה ותרבות בית-ספרית כמנוף ללמידה

כתבו: חני שלטון, הלנה קימרון – לכתבה המלאה

מה קורה בין הערכה להערכה?

כתב: ג'יי מקטי (מכון ברנקו וייס) – לכתבה המלאה

הערכה חיצונית בלימודי מדע וטכנולוגיה

ערכה: ד"ר מירי דרסלר – לכתבה המלאה

פיתוח משימות מבחן למשוב הבית-ספרי במדע וטכנולוגיה לבית-הספר היסודי

כתבו: דר' אבי אללוף, דר' צחי מילגרום – לכתבה המלאה

שילוב המבחן בתרבות ההערכה

כתבו: דר' עודד בן-מנחם, ליאורה סלע – לכתבה המלאה

חוקרים ברשת

כתבו: ד"ר רחל מינץ, גלית בן-צדוק, ד"ר מירי דרסלר, אתי טל – לכתבה המלאה

תרבות הערכה בקהילה מתוקשבת

כתבו: ד"ר הנריטה אקרמן, תמר שמיר, חנה אלמוג – לכתבה המלאה

כתבה: בתיה אמסלם – לכתבה המלאה

הערכה מבוססת סטנדרטים: מהות, תהליך, תרומה

כתבה: שנית מזור – לכתבה המלאה 

הורים ותלמידים חוקרים מדע

כתב: מחמוד זועבי – לכתבה המלאה

הערכה לפני מעשה כמנוף ללמידה משמעותית

כתבה: לאורה נתיב – לכתבה המלאה

התחבר

×