גיליון 26

אאוריקה הוא כתב עת להוראת מדעים וטכנולוגיה בבית ספר היסודי, הויוצא לאור באופן דיגיטלי ע"י המרכז הארצי למדע והמרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי באוניברסיטת ת"א.

כתב העת יוצא לאור במימון וביוזמת המרכז הישראלי להוראת המדעים וטכנולגיה ע"ש עמוס דה שליט ומשרד החינוך.

גליון 26: בשביל הקיימות

תפיסת הקיימות, הבאה לביטוי במאמרים ובמדורים שבגיליון מספר 26 של כתב העת אאוריקה, מדגישה את הצורך בחינוך לערכים ובהצבת יעדים חדשים שייתנו מענה הולם לצרכים המשתנים של החברה בת זמננו...

מתוך "פתח דבר"

פתח דבר עם הגליון המערכת

לצפייה תקינה בקבצים, דרוש Acrobat Reader מגירסה 6 ומעלה.
לשדרוג גירסה לחץ כאן

שימור משאבי הטבע ופיתוח בר-קיימא

כתבו: ד"ר יעל גבריאלי, ענת פלדמן, אורית בהט-סקוטלסקי – לכתבה המלאה

אי הפסחא כתמרור אזהרה

כתבו: ד"ר יעל גבריאלי, ענת פלדמן – לכתבה המלאה

זיהום סביבתי ובריאות הציבור

כתב: אסי ולדהורן – לכתבה המלאה

כלכלת המשפחה – קיימות בחמש מערכות

כתב: יוסי אש – לכתבה המלאה

ריגוש וידע כיסוד לבניית יחס רציונאלי לטבע אצל תלמידי בית הספר היסודי

כתב: פרופ' עמוס דריפוס – לכתבה המלאה

סביבת בפתח ביתך: פדגוגיה של מקום

כתבה: יפה גלילי – לכתבה המלאה

חינוך וקיימות בחברה להגנת הטבע

כתבה: דפנה גן – לכתבה המלאה

נטיעת עצים כאמצעי להקטנת התחממות כדור הארץ

כתב: ד"ר בנצי בר לביא – לכתבה המלאה

חינוך לקיימות ברשת הירוקה

כתבה: מיכל שמאי – לכתבה המלאה 

מיזם הנוער לגעת בעולם בסימן שימוש מושכל במשאבים

כתבה: איריס ונטורה – לכתבה המלאה

עיר וסביבה: התפיסה האורבנית של המרכז לחנוך סביבתי של המועצה לישראל יפה

כתבו: חיה יוגב, רן גולדבלט – לכתבה המלאה

מחזון אישי לתכנית עבודה בית ספרית בגוון סביבתי

כתבו: שרה גולם, מאיה מוכתר – לכתבה המלאה

בין שמיטה לקיימות

כתבה: חביבה גולדנברג – לכתבה המלאה

'אפק' בית ספר אקולוגי כמנוף לאחריות ועשייה קהילתית

כתבו: דפנה רודיך, אורית ברג – לכתבה המלאה

חינוך סביבתי ואקטיביזם סביבתי של תלמידים

כתבו: חני פלג, דליה גד – לכתבה המלאה

אופק ירוק: web2 וחינוך לקיימות

כתבו: ד"ר רחל מינץ, גלית בן צדוק – לכתבה המלאה

בריינפופ – פשוט לשמור על הקיים

כתבה: ד"ר אתי כוכבי – לכתבה המלאה

מספיק לשקיות הפלסטיק!

כתבה: ליאורה סלע – לכתבה המלאה

ישמעאל

סיכם: ניר גירון – לכתבה המלאה

אאוריקה הוא כתב עת להוראת מדעים וטכנולוגיה בבית ספר היסודי, הויוצא לאור באופן דיגיטלי ע"י המרכז הארצי למדע והמרכז לחינוך מדעי וטכנולוגי באוניברסיטת ת"א.

כתב העת יוצא לאור במימון וביוזמת המרכז הישראלי להוראת המדעים וטכנולגיה ע"ש עמוס דה שליט ומשרד החינוך.

גליון 37 : למידה משמעותית

הפיקוח על מדע וטכנולוגיה, בהלימה עם מדיניות משרד החינוך, פועל לקידום למידה משמעותית כחוויית למידה מעמיקה ומעשירה שהינה רלוונטית, בעלת ערך ללומדים, ומזמנת מעורבות ושותפות שלהם בתהליכי הלמידה-הוראה-הערכה..

מתוך "פתח דבר"

פתח דבר עם הגליון המערכת

לצפייה תקינה בקבצים, דרוש Acrobat Reader מגירסה 6 ומעלה.
לשדרוג גירסה לחץ כאן

למידה משמעותית

כתבה: מלכה וידיסלבסקי – לכתבה המלאה

הוראה לקראת למידה משמעותית

כתבו: ד"ר מירי דרסלר, ליאורה סלע, שנית מזור- לכתבה המלאה

למידה משמעותית – תיאוריות תומכות

כתבו: ד"ר מירי דרסלר, ליאורה סלע, שנית מזור – לכתבה המלאה

לצאת מהקופסא? לצאת מהכיתה!

כתב: בועז שחם – לכתבה המלאה

משחק משמעותי

כתב: אודי מלכה – לכתבה המלאה

סביבת למידה בנושא מקורות אנרגיה מתחדשים בערבה

כתבו: עינת אברהם ודורית בנט – לכתבה המלאה

פרויקט רובוטיקה בבית ספר שקד, נס ציונה

כתבה: אביבה ביידה – לכתבה המלאה

למידה במוזיאון פארק קרסו למדע

כתבה: סמדר שרביט – לכתבה המלאה

לעוף כמו ציפור

כתבה: בתיה אמסלם – לכתבה המלאה 

היינו כחולמים – יוזמים ומפעילים

כתבו: ד"ר מירי דרסלר, ליאורה סלע, ד"ר רוחמה ארנברג, שנית מזור – לכתבה המלאה

התחבר

×